Casa adossada amb gran terrassa i plaça de garatge/traster per a motos en venda a Montmeló, situada a 5 minuts caminant del centre de la població, on es troben la majoria de comerços.
És un habitatge amb bona distribució, assolellada, exterior, desprenent un ambient familiar i càlid, cal destacar que disposa de 8 plaques solars, beneficiant-se el medi ambient d´aquesta energia neta i renovable i sobretot la teva butxaca, abaratint molt les teves futures factures de llum, a més disposa de calefacció de sòl radiant i mosquiteras en totes les finestres.
Distribuïda en tres plantes, a peu de carrer entrem al garatge/traster, és un garatge per a motos i bicis, en primera planta tenim l´entrada a l´habitatge, amb gran i assolellat menjador, lavabo de cortesia, cuina semi-oberta tipus americana amb sortida a safareig i l´amplia terrassa a la qual es pot accedir des del mateix safareig o per la porta d´entrada, terrassa ideal per a gaudir de bons moments amb família i amics, en segona planta tenim les tres habitacions, totes exteriors i el bany.